Учасник: | Циб*** Мар* |
Предмет: | Математика |
Рівень: | 1 |
Тривалість: | 45 хвилин |
Витрачено часу: | 15 хвилин 31 секунду |
Час початку: | 2024-11-05 15:39:50 |
Час закінчення: | 2024-11-05 15:55:21 |
Набрано балів: | 89.67 / 100 |
Чому рівна довжина відрізка, який зображено на рисунку (2 клітинки = 1 см)?
Скільки буде 2 + 3?
Скільки яблучок зображено на малюнку?
На малюнку зображено цифру
8 . Наступною за нею йде цифра 9 . Перед цією цифрою йде цифра 7Зв'яжи назву фігури та її зображення.
Вкажи правильні твердження
Вкажи правильні твердження
Знайди правильні пари між доданками та результатом додавання.
Розташуй числа від найменшого до найбільшого.
Вказати правильно складені рівності
Порахуй кількість фруктів та овочів, які зображені на малюнку. Запиши результати у відповідну комірку.
Кількість морквин = 8
Кількість картоплин = 2
Кількість яблук = 6
Віднови рівності:
8+ 2 =10
3 +2=5
4-3= 1 7
Віднови нерівності, обравши потрібний знак
7
> 48
< 94
> 3Познач правильні та помилкові твердження про склад числа 4.
Познач правильні та помилкові твердження про склад числа 7.
Розташуй кольори олівців, які зображено на малюнку, від найкоротшого до найдовшого.
Розв'яжи приклади та заповни пропуски числами.
7+ 0 =7
10-2= 8
5+ 4 =9
У Марини було 6 яблук, два з яких вона віддала своїм подругам. У неї залишилось
4 яблука.У Надії була одна кішка, яка народила 5 кошенят. У Надії стало
6 котів.Вчителька намалювала на дошці 2 трикутника, а потім ще одне коло. Учні побачили в результаті
3 фігури.
Подивись уважно на малюнок та полічи кількість деталей різного кольору. Обери правильні та помилкові твердження.
Зв'язати попарно назву дня тижня та його порядковий номер.
Розмісти суми чисел в порядку їх збільшення.
У Сашка є 3 груші та 2 яблука. Його мати купила йому ще 2 груші та 3 яблука. Дай відповіді на питання.
У Каті було 8 квіток. Вона віддала своїй подружці 3 квітки, а потім зірвала ще одну. Дай відповіді на питання.
У Марії є 4 цукерки і 3 бублика, а в Олі - 5 цукерок і 2 бублика. Дай відповіді на наступні питання.