Учасник: | Бул** Кат***** |
Предмет: | Математика |
Рівень: | 2 |
Тривалість: | 45 хвилин |
Витрачено часу: | 45 хвилин |
Час початку: | 2024-11-15 13:47:16 |
Час закінчення: | 2024-11-15 14:32:16 |
Набрано балів: | 74 / 100 |
Скільки буде 3 × 4?
Вказати результати додавання (суми).
8 + 7 =
159 + 10 =
194+17 =
21Чому рівна довжина відрізка, який зображено на рисунку (2 клітинки = 1 см)?
На малюнку зображено цифру
8 . Наступною за нею йде цифра 9 . Перед цією цифрою йде цифра 7Вкажи правильні твердження
Знайди правильні пари між доданками та результатом додавання.
Порахуй кількість фруктів та овочів, які зображені на малюнку. Запиши результати у відповідну комірку.
Кількість морквин = 8
Кількість картоплин = 2
Кількість яблук = 6
Познач правильні та помилкові твердження про склад числа 4.
У Марини було 6 яблук, два з яких вона віддала своїм подругам. У неї залишилось
4 яблука.У Надії була одна кішка, яка народила 5 кошенят. У Надії стало
6 котів.Вчителька намалювала на дошці 2 трикутника, а потім ще одне коло. Учні побачили в результаті
3 фігури.
У Сашка є 3 груші та 2 яблука. Його мати купила йому ще 2 груші та 3 яблука. Дай відповіді на питання.
У Каті було 8 квіток. Вона віддала своїй подружці 3 квітки, а потім зірвала ще одну. Дай відповіді на питання.
Виразити довжину, яка задана у сантиметрах, в дециметрах і навпаки. Заповнити пропущені значення числами.
80 см = 8 дм
5 дм = 50 см
30 см = 3 дм
Розташуй добутки від найменшого до найбільшого.
Розташуй двоцифрові числа у порядку їх збільшення.
Заповни пропуски числами.
У числі 48 є 4 десятки та 8 одиниць.
У числі 69 є 6 десятків та 9 одиниць.
На малюнку зображено годинник. Велика стрілка даного годинника показує
хвилини , а маленька - години . Час, який показує годинник на малюнку - це 8 годин рівно.У першому кінозалі 20 місць, у другому - на 10 місць більше, а в третьому - на 15 місць більше, ніж у другому. Дай відповіді на наступні питання.
Серед учнів другого класу провели опитування про улюблений вид транспорту та результати опитування зобразили у вигляді стовпчикової діаграми. Необхідно зв'язати попарно вид транспорту та кількість учнів, які проголосували за нього відповідно до діаграми.