Учасник: | Дол* Анд*** Оле***** |
Предмет: | Математика |
Рівень: | 9 |
Тривалість: | 45 хвилин |
Витрачено часу: | 34 хвилини 51 секунду |
Час початку: | 2024-11-25 15:26:25 |
Час закінчення: | 2024-11-25 16:01:16 |
Набрано балів: | 60.33 / 100 |
Якому значенню дорівнює різниця арифметичної прогресії 0;7;14;21...
Якому значенню дорівнює площа прямокутного трикутника з довжиною катетів 5 і 4 см?
Чи правда, що числова послідовність може не бути ані арифметичною, ані геометричною прогресією?
Встановіть відповідність між формулами площ чотирикутників та їх назвами
S=a*b
...прямокутник
S=a2*sinα
...ромб
S=a2
...квадрат
S=h*(a+b)/2
...трапеція
Заповніть пропуски у формулюванні теорем косинусів та синусів.
c2=a2+b2+ 2 -2bc *a*b*cosA, де A - кут між сторонами a та b.
a/sinA = b/sinB= c/sinC = 2 *R
.
Зв'яжіть попарно вид багатокутника та кількість його діагоналей
Скільки коренів має квадратне рівняння x2-2x+1=0?
Якому значенню дорівнює добуток коренів квадратного рівняння x2+4x+8=0
Зв'яжіть попарно функцію та назву її графіка
y=x2
...парабола
y=
...гіпербола
y=kx+b
...пряма
y=
...вітка параболи
У яких точках перетинаються графіки функцій y=x2 та y = x?
Чи правда, що сума кутів довільного чотирикутника рівна одному і тому ж числу? Якщо правда, то скільком саме градусам дорівнює сума кутів довільного чотирикутника?
Відомо, що m > n. Вкажіть хибні твердження.
Маємо графік функції y = x2. Графік функції y = (x-3)2 отримуємо паралельним перенесенням графіка функції y = x2 на
три одиниці вправо вздовж осі абсцис .Розташувати в порядку зростання значення квадратичної функції y = 6x2+10x+2 в різних точках.
Значення яких двох виразів дорівнює одиниці?
Оберіть правильні та помилкові твердження, які стосуються теорем синусів та косинусів і наслідків з них.
Знайдіть площу трикутника, якщо його сторони дорівнюють 6 см, 8 см і 10 см та оберіть правильні відповіді.
Півпериметр такого трикутника рівний
12 см.Площу такого трикутника обчислюємо за формулою
Герона і вона дорівнює 24 36 см2.
Вказати степінь n одночлена an, якому дорівнюють значення наступних виразів:
=
6
=
5
=
1Вказати правильні та помилкові твердження стосовно властивостей чотирикутників.
Маємо дві множини: A = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9} та B = {2,4,6,8,10}. Зв'язати попарно операції над множинами та результат операції.
{0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10}
{2,4,6,8}
{10}
{0,1,3,5,7,9}
Маємо функцію ' Відсортувати її значення від найменшого до найбільшого в різних точках.
Маємо функцію . Відсортуйте значення даної функції в різних точках від найменшого до найбільшого.
Заповнити пропущені цифри в обчисленні дискримінанта квадратного рівняння.
x2+4*x+3=0
D = 4 2-4*1* 3 = 16 - 12 = 4 , D>0
Вставити цифри там де це потрібно.
На малюнку зображено два подібні трикутники. Подібними вони є за ознакою подібності трикутників під номером 2 1 . Площа трикутника ABC рівна 8 кв.см, а площа трикутника A1B1C1 в 4 рази більша, ніж площа трикутника ABC.
Площа трикутника A1B1C1 дорівнює 32 кв.см. Коефіцієнт подібності даних трикутників дорівнює 2 1:4 .