Учасник: | Ков***** Тим** |
Предмет: | Математика |
Рівень: | 2 |
Тривалість: | 45 хвилин |
Витрачено часу: | 18 хвилин 4 секунди |
Час початку: | 2024-11-25 20:45:48 |
Час закінчення: | 2024-11-25 21:03:52 |
Набрано балів: | 94 / 100 |
Скільки буде 3 × 4?
Вказати результати додавання (суми).
8 + 7 =
159 + 10 =
194+17 =
21Чому рівна довжина відрізка, який зображено на рисунку (2 клітинки = 1 см)?
На малюнку зображено цифру
8 . Наступною за нею йде цифра 9 . Перед цією цифрою йде цифра 7Зв'яжи назву фігури та її зображення.
Вкажи правильні твердження
Вкажи правильні твердження
Знайди правильні пари між доданками та результатом додавання.
Розташуй числа від найменшого до найбільшого.
Порахуй кількість фруктів та овочів, які зображені на малюнку. Запиши результати у відповідну комірку.
Кількість морквин = 8
Кількість картоплин = 2
Кількість яблук = 6
Познач правильні та помилкові твердження про склад числа 4.
У Марини було 6 яблук, два з яких вона віддала своїм подругам. У неї залишилось
4 яблука.У Надії була одна кішка, яка народила 5 кошенят. У Надії стало
6 котів.Вчителька намалювала на дошці 2 трикутника, а потім ще одне коло. Учні побачили в результаті
3 фігури.
У Сашка є 3 груші та 2 яблука. Його мати купила йому ще 2 груші та 3 яблука. Дай відповіді на питання.
У Каті було 8 квіток. Вона віддала своїй подружці 3 квітки, а потім зірвала ще одну. Дай відповіді на питання.
Виразити довжину, яка задана у сантиметрах, в дециметрах і навпаки. Заповнити пропущені значення числами.
80 см = 8 дм
5 дм = 50 см
30 см = 3 дм
Розташуй добутки від найменшого до найбільшого.
Розташуй двоцифрові числа у порядку їх збільшення.
Заповни пропуски числами.
У числі 48 є 4 десятки та 8 одиниць.
У числі 69 є 6 десятків та 9 одиниць.
Вкажи правильні та помилкові твердження
На малюнку зображено годинник. Велика стрілка даного годинника показує
хвилини , а маленька - години . Час, який показує годинник на малюнку - це 8 годин рівно.У першому кінозалі 20 місць, у другому - на 10 місць більше, а в третьому - на 15 місць більше, ніж у другому. Дай відповіді на наступні питання.
На малюнку зображено прямокутник. Вкажи правильні і помилкові твердження.
Серед учнів другого класу провели опитування про улюблений вид транспорту та результати опитування зобразили у вигляді стовпчикової діаграми. Необхідно зв'язати попарно вид транспорту та кількість учнів, які проголосували за нього відповідно до діаграми.
Вказати правильні рівності