Учасник: | Тар*** Оле** |
Предмет: | Математика |
Рівень: | 6 |
Тривалість: | 45 хвилин |
Витрачено часу: | 45 хвилин |
Час початку: | 2025-03-28 12:05:01 |
Час закінчення: | 2025-03-28 12:50:01 |
Набрано балів: | 55 / 100 |
Обчисліть значення виразу:
12+(15−9)⋅2
Розташуйте дроби у порядку зростання:
Зіставте вирази з їх результатами:
8х6
...48
45-28
...17
72:9
...8
56+19
...75
Які з наступних чисел є простими? Виберіть усі правильні варіанти.
Прочитай умову задачі та дай відповіді на запитання.
У прямокутнику довжина сторони a=8см, а ширина b=5см.
Яке з наступних чисел є найбільшим?
Зіставте вирази з їх результатами:
Розставте числа в порядку зростання (спочатку звичайний дріб):
0,5
0,75
Які з наведених чисел є кратними 6?
Яке з наступних чисел є найменшим спільним кратним для 6 та 8?
Обчисліть значення виразу (15+20)⋅2−30:5
Заповніть пропуски в рівняннях:
47 +56=103
81+ 67 =148
44+75+34= 153
Зіставте вирази з їх результатами:
У прямокутному трикутнику одна зі сторін дорівнює 6 см, а інша — 8 см. Яка довжина гіпотенузи?
Заповніть пропуски, щоб отримати правильний вираз:
(
8 х6)-( 12 :3)=44(48х
2 )+( 80 :20)=100Вкажіть де правдиві твердження, а де ні:
Розташуйте етапи побудови прямокутника зі сторонами 6 см і 8 см у правильному порядку: